Începând cu 1 februarie 2018, facturile Telekom Romania nu vor mai putea fi plătite la ghișeele Poștei Române, anunță operatorul.
„Nemulțumit de modul în care Poșta Română s-a achitat de obligațiile contractuale, operatorul Telekom România încheie colaborarea cu CNPR și anunță că toți clienții săi vor putea plăti facturile la punctele proprii de încasare sau la bănci, nu la ghișeele Poștei Române, cum era posibil până acum.
Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile.
De asemenea, rămân valabile și alte alternative pentru plata facturii Telekom, de exemplu plata on-line, pe site-ul companiei, la secțiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking și mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii).
Toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, la secțiunea Asistență”, informează compania.
Brandul Telekom România este prezent pe piața românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom și Cosmote România.